Dit contentpack met een rebellensfeertje bevat meer dan 100 nieuwe, exotische aanpassingen voor alle pantsers van je XCOM-soldaten. Deze opties zijn puur cosmetisch en hebben geen invloed op de statistieken van je soldaten.