X-Morph: Defense Survival Of The Fittest
Een nieuwe Overlevingscampagne met 5 kaarten speciaal gemaakt voor deze adrenalinepompende gamemodus. ENGELAND - Vecht voor je leven in een doorweekt doolhof van huisjes en grachten. FINLAND - Het is al winter maar de kou is niet je ergste vijand. ZUID-AFRIKA - Een donkere nacht wacht om te worden verlicht door talloze vijandelijke explosies. NEDERLAND - Overleef zolang je kunt in dit schijnbaar idyllische landschap. FRANKRIJK - Een stadslabyrint dat een kerkhof is geworden vol metaallijken.