Wreckfest Season Pass
Krijg toegang tot de groeiende wereld van Wreckfest voor één mooie bundelprijs. Met de season pass krijg je: - 20 gekke en iconische nieuwe voertuigen - 20 waanzinnige dakdecoraties - Onderdelenpakket met nieuwe pantsers, velgen en meer Alle voorwerpen zullen na de release van Wreckfest uitgebracht worden in 8 DLC-packs.