WRC Generations - Porsche 911 GT3 RS RGT Extra liveries
Krijg twee uitmonsteringen voor de Porsche 911 GT3 RS RGT waarin Romain Dumas in 2015 reed in de Tour de Corse en de Rallye Deutschland. In datzelfde jaar finishte Romain Dumas als tweede in de R-GT Cup en won hij de Rallye Deutschland.