WRC Generations - Citroën C4 WRC 2010
Tussen 2007 en 2010 won de Citroën C4 WRC 36 van de 56 WRC-rally's waaraan hij deelnam. Sébastien Loeb, die in die periode almachtig was, won 34 keer voor Citroën met de C4, en diezelfde auto leverde Loebs opvolger Sébastien Ogier in 2010 zijn eerste twee WRC-overwinningen op. Met een voor die tijd ongebruikelijk ontwerp, maar uitzonderlijke prestaties was deze auto een van de populairste van het WRC.