WRC 9 Barcelona SSS
De SSS vindt plaats in het schitterende historische centrum van Barcelona. Het circuit slingert zich om verschillende monumenten. De kronkelende, technisch moeilijke wegen vormen een flinke uitdaging voor de coureurs, die tweemaal een donut moeten uitvoeren. De SSS van Barcelona staat er ook om bekend heel veel publiek te trekken. De toeschouwers staan midden in de actie als de voorstelling zich ontvouwt op het asfalt. Een feest voor de fans en een kans om hun favoriete auto's en coureurs van dichtbij te zien!