WRC 8 Deluxe Edition FIA World Rally Championship Pre-order
Reserveer nu, dan krijg je het pakket RWD Legends zodra de game uitkomt. Met de Deluxe Edition krijg je de complete game WRC 8, het Legendary Car Pack met drie iconische auto's (Alpine A110, Ford Escort RS en Lancia Delta HF Integrale) en ervaren teamleden om toe te voegen aan je personeel in de carrièremodus.