WRC 5 - WRC Concept Car S
Ontdek de WRC Concept Car S, een WRC-klasse wagen exclusief gecreëerd voor het officiële spel van het FIA World Rally Championship. De wagen kan worden gebruikt in Quick Rally en Quick Stage.