WRC 5 - eSports WRC Pack 2
Stel je coureurstalent op de proef met deze 6 nieuwe races voor WRC 5 en ontdek de WRC Concept Car E2, een gloednieuwe wagen. Deze content kan worden gebruikt in Quick Rally en Quick Stage.