De 1997 Subaru Impreza WRC, gereden door rallylegende Colin McRae, is zeker een van de meest iconische auto's van de afgelopen 50 jaar van het World Rally Championship. In deze auto behaalde Colin McRae de tweede plaats in 1997 na de Fin Tommi Mäkinen, die ook in een Subaru Impreza WRC reed. Met zijn iconische blauwe kleur is deze spectaculaire auto meteen herkenbaar. De DLC bevat een extra historisch evenement voor de Jubileummodus: de Rally Sanremo, gewonnen door Colin McRae en Nicky Grist.