De winnende auto van de constructeurstitel in 1998, de Mitsubishi Lancer Evo V, leverde Tommi Mäkinen ook zijn derde rijderstitel op. Hij won vier rally's met deze auto in 1998, waaronder de Rallye Sanremo, die is inbegrepen bij de DLC als evenement van de Jubileumstand voor WRC 10.