We volgen de wegen van een militaire tanktrainingsbasis, waardoor Arena Panzerplatte een van de meest iconische, superspeciale stadia van het WRC is. Gereproduceerd op een schaal van 1 op 1 is het de afgelopen jaren een favoriete tijdrit geworden van WRC-spelers. Grip is een constante uitdaging door de vele terreinsveranderingen, en de vele hinkelsteins - enorme betonnen platen langs de weg - geven bestuurders geen ruimte om te herstellen als ze ergens tegenop rijden.