World War Z – War Heroes Pack
Vecht voor de toekomst van de mensheid met deze vier kordate helden uit de oorlog tegen de zeke. Deze unieke outfits veranderen deze personages in moedige en dodelijke krijgers. Tatsuo laat met moderne flair zien dat hij van samoerai afstamt. Arnetta steekt zich in het leer en scheurt op de motor weg. Oksana is er klaar voor om snel hulp op het slagveld te verlenen. En Alahey verruilt zijn standaarduitrusting voor iets wat een beetje meer stijl heeft.