World War Z: Aftermath - Valley of the Zeke Episode
We introduceren een nieuwe verhaalaflevering met nieuwe personages en 3 nieuwe missies, die zich afspelen in Arizona. Wanneer een konvooi met overlevenden Phoenix ontvlucht, worden ze aangevallen door de geïnfecteerden en wordt een van de patrouilles van de groep gescheiden. Ze moeten zo snel mogelijk naar hun afspraak in Tempe zien te komen, anders lopen ze het risico achtergelaten te worden.