World of Warships: Legends – Verenigde Krachten
Trek ten strijde over land en op zee met deze bundel die artikelen bevat voor zowel World of Warships: Legends als World of Tanks Modern Armor! World of Warships: Legends inhoud: - Franse niveau II Premium torpedobootjager En. Gabolde - 12 Kerstman in Rood camouflages - 12 zeldzame Commander XP Boosters World of Tanks Modern Armor inhoud: - Britse niveau V Premium zware tank Excelsior - 3 Fijne Tanksmas leuzen - 3 Sneeuwvlok emblemen Als de En. Gabolde al in je Haven ligt, zul je ter compensatie 1.500.000 credits ontvangen. Heb je de Excelsior al? Geen zorgen – je zult ter compensatie 600.000 Zilver ontvangen. Let op: World of Warships: Legends-schepen kunnen alleen worden gebruikt op het platform waarop ze zijn gekocht. Boosters en camouflages worden pas zichtbaar na het bereiken van een bepaald accountlevel in het spel. Alle World of Tanks Modern Armor Premium voertuigen komen met hun eigen Garage slot en een mix van standaard en Premium munitie. Je kunt deze DLC maar één keer bemachtigen.