Voor het eerst beschikbaar: bemachtig de exclusieve kruiser Milwaukee plus andere dingen via deze speciale set. De oceaan wacht! Deze bundel bevat: Amerikaanse niveau II Premium kruiser Milwaukee 7 dagen Premium Account 1.500.000 credits Als de Milwaukee al deel uitmaakt van je verzameling, zul je ter compensatie 1.500.000 credits ontvangen. Let op: Sommige inhoud, zoals Boosters, Commander XP, camouflages, etc., komt pas beschikbaar nadat in het spel een bepaald accountniveau is bereikt. Sommige dingen, waaronder schepen, permanente camouflages, containers en vlaggen, alsmede patchsymbolen en -basissen, kunnen alleen worden gebruikt op het platform waarop ze zijn gekocht.