World of Warships: Legends — Leen- en pachtkaper
Een A.U.S. Navy torpedobootjager die nu Brits is! Ongelofelijk! De Campbeltown is een curieuze torpedobootjager met verrassend krachtige torpedo's. Onderschat haar niet. Deze bundel bevat: - Campbeltown niveau 2 schip - 3 dagen Premium - 37000 Crew XP Dit pakket heeft als bonus ook 10 Halloween camo's! Als je de Campbeltown al hebt, zul je de volgende compensatie ontvangen: 1.500.000 credits Let op: Sommige inhoud, zoals Boosters, Commander XP, camouflages, etc., komt pas beschikbaar nadat in het spel een bepaald accountniveau is bereikt. Sommige dingen, waaronder schepen, permanente camouflages, containers en vlaggen, alsmede patchsymbolen en -basissen, kunnen alleen worden gebruikt op het platform waarop ze zijn gekocht.