Een nieuw starterspakket! Ontvang de niveau III Premium Yūbari plus tal van andere in-game items, en bereid je voor op spannende tijden op de hoge zeeën! Deze bundel bevat: Japanse niveau III Premium kruiser Yūbari 7 dagen Premium Account 15 zeldzame Battle Boosters 15 zeldzame Global XP Boosters 15 zeldzame Ship XP Boosters 15 zeldzame Credit Boosters 15 zeldzame Commander XP Boosters 3.000.000 credits Als de Yūbari al deel uitmaakt van je verzameling, zul je ter compensatie 5.625.000 credits ontvangen. Let op: Sommige inhoud, zoals Boosters, Commander XP, camouflages, etc., komt pas beschikbaar nadat in het spel een bepaald accountniveau is bereikt. Sommige dingen, waaronder schepen, permanente camouflages, containers en vlaggen, alsmede patchsymbolen en -basissen, kunnen alleen worden gebruikt op het platform waarop ze zijn gekocht.