World of Warships: Legends — De Grote Caesar
Dit beroemde Italiaanse slagschip met tien stuks 12,6 inch (320 mm) hoofdgeschut zit samen met een zorgvuldig samengestelde set items in deze bundel. Bundelinhoud: 1 Italiaans niveau IV Premium slagschip Giulio Cesare 5 dagen Premium Account 12 Regia Marina camouflages 10 zeldzame Ship XP Boosters 10 zeldzame Credit Boosters 10 zeldzame Commander XP Boosters 10 zeldzame Global XP Boosters 10 zeldzame Battle Boosters 37.000 Commander XP Als de Giulio Cesare al deel uitmaakt van je collectie, zul je ter compensatie 9.375.000 credits ontvangen. Let op: Sommige inhoud, zoals Boosters, Commander XP, camouflages, etc., komt pas beschikbaar nadat in het spel een bepaald accountniveau is bereikt. Sommige dingen, waaronder schepen, permanente camouflages, containers en vlaggen, alsmede patchsymbolen en -basissen, kunnen alleen worden gebruikt op het platform waarop ze zijn gekocht.