World of Warships: Legends — Arkansas Vechtersbaas
Kapitein, overweeg een uitbreiding van je marine. Deze bundel zal twee niveau III Premiums aan je collectie toevoegen – de snelle Japanse kruiser Iwaki en het machtige Amerikaanse slagschip Arkansas, klaar om strijd te leveren op de hoge zeeën. De bundel bevat: Amerikaans niveau III Premium slagschip Arkansas Japanse niveau III Premium kruiser Iwaki 3 dagen Premium Account 37.000 Commander XP Als de Arkansas of Iwaki al in je Haven ligt, zul je ter compensatie per schip 5.625.000 credits ontvangen. Let op: Sommige inhoud, zoals Boosters, Commander XP, camouflages, etc., komt pas beschikbaar nadat in het spel een bepaald accountniveau is bereikt. Sommige dingen, waaronder schepen, permanente camouflages, containers en vlaggen, alsmede patchsymbolen en -basissen, kunnen alleen worden gebruikt op het platform waarop ze zijn gekocht.