World of Tanks - Verhoogde inkomsten
Hoe meer je op het slagveld verdient, hoe beter je op de daaropvolgende gevechten bent voorbereid. Met de dagen Premium en Boosters die in de "Verhoogde inkomsten" bundel zitten, ben je op elke uitdaging goed voorbereid! Deze World of Tanks Modern Armor DLC-bundel bevat: - 3 dagen Premium - x4 Vehicle XP Boosters (10) - x4 Commander XP Boosters (10) - x1,25 Silver Boosters (10)