Voer het bevel over de M22 Locust en leer de perfecte actieve verkenner te zijn! De hoge vuursnelheid van deze snelle tank zorgt ervoor dat je vijanden bijna niet kunnen ontsnappen. Verkennen en vernietigen bevat tevens dagen Premium Account om je gevechtsinkomsten te verhogen, en Silver om munitie, consumables en meer in te slaan. Deze World of Tanks Modern Armor DLC-bundel bevat: - Amerikaanse niveau III M22 Locust lichte tank - 3 dagen Premium Account - 200.000 Silver Alle Premium voertuigen komen met hun eigen garageplek en een mix van standaard en Premium munitie.