World of Tanks Modern Armor – Unie van land & zee
Grijp deze kans en bereid je voor op de strijd op land en op zee! Deze speciale set bevat een nieuwe tank en een nieuw schip, plus andere artikelen voor World of Tanks Modern Armor en World of Warships: Legends. World of Tanks Modern Armor inhoud: - Sovjet niveau V Premium zware tank Churchill III - 3 Tanksmas-beer emblemen - 3 Sneeuwbalkoepel emblemen World of Warships: Legends inhoud: - Amerikaanse niveau II Premium torpedobootjager Sampson - 12 Kerstman in Blauw camouflages - 12 zeldzame Commander XP Boosters Als de Sampson al in je Haven ligt, zul je ter compensatie 1.500.000 credits ontvangen. Heb je de Churchill III al? Geen zorgen – je zult ter compensatie 600.000 Zilver ontvangen. Let op: World of Warships: Legends-schepen kunnen alleen worden gebruikt op het platform waarop ze zijn gekocht. Boosters en camouflages worden pas zichtbaar na het bereiken van een bepaald accountlevel in het spel. Alle World of Tanks Modern Armor Premium voertuigen komen met hun eigen Garage slot en een mix van standaard en Premium munitie. Je kunt deze DLC maar één keer bemachtigen.