World of Outlaws: Dirt Racing
Het officiële spel van The World of Outlaws! Race in zowel de eersteklas World of Outlaws Sprint Car en Late Model Series, evenals 4 extra DIRTcar-klassen op 13 echte circuits. Upgrade je auto's, bouw je team en breid je faciliteiten uit om competitief te blijven met de beste van het beste op weg om een World of Outlaws-kampioen te worden in de Carrière-modus! Bewijs dan dat je Outlaw Tough bent wanneer je het opneemt tegen maximaal 25 andere racers in Online Multiplayer! Voor elke fan van dirtracen is er wel iets te vinden, met meer dan 40 circuits om op te racen.