World of Outlaws: Dirt Racing Super DIRTcar Series Pack
De Big Block Modifieds van de Super DIRTcar Series pakken samen met Lucas Oil Speedway de groene vlag in dit uitbreidingspakket voor World of Outlaws: Dirt Racing! Met meer dan 750 pk en alle sterren van de echte series, mag je rekenen op een topervaring terwijl je racet op de gloednieuwe 3/8-mijl Lucas Oil Speedway, of waar dan ook in het spel. !