World of Outlaws: Dirt Racing Season Pass
De seizoenspas voor World of Outlaws: Dirt Racing omvat alle downloadbare inhoud die tot eind 2022 wordt uitgebracht, inclusief 3 extra gelicentieerde tracks en 2 nieuwe series.