World of Outlaws: Dirt Racing 2023 Season Update
De World of Outlaws: Dirt Racing 2023 Season Update bevat tal van nieuwe content om je races fris en spannend te houden in 2023 en daarna. Met nieuwe circuits, een nieuwe serie, nieuwe coureurs, bijgewerkte kleurontwerpen en voor het eerst ... helmstrips! - Race in elke serie en elke modus, inclusief de Carrièremodus, op de Lernerville Speedway, de Lincoln Speedway en de Chili Bowl. - Strijd om een kampioenschap in de geheel nieuwe Xtreme Outlaw Midget Series Presented by Toyota met alle sterren van de serie. - Geheel nieuwe kleurontwerpen in de 2023 NOS Energy Drink Sprint Car en de Case Construction Late Model Series. - Nieuwe World of Outlaws Platinum Drivers voor 2023, zoals Gio Scelzi, Brandon Sheppard en nog veel meer. - Voel de modder in je gezicht met helmstrips en ervaar het realisme van World of Outlaws: Dirt Racing als nooit tevoren!