Wolfenstein II: The Freedom Chronicles - Episode 0
Reserveer en ontvang The Freedom Chronicles: Episode Zero! In Episode Zero maak je kennis met de Amerikaanse helden Joseph Stallion, Jessica Valiant en Gerald Wilkins terwijl ze vechten voor de vrijheid en tegen de tirannie van de Nazi's in Amerika! Krijg hun unieke vaardigheden onder de knie en gebruik hun arsenaal geweren terwijl je je een weg door deze DLC-missie schiet.