WO4U: Series BGM Pack
Er worden 10 stuks BGM toegevoegd. Veel luisterplezier met de nieuwe BGM. ■Inhoud "GO TIGHT" "CHIMES OF OMEGA" "SQUARED AIR" "COUNTERPLAY" "ORIENT SPECTRA" "FATAL STROKE" "WHO IS THE SAVIOUR?" "DECISIVE BATTLE!!" "FUSION!!!" "FIGHT WITH REAL SWORDS" ■Gebruiken In het kamp kun je de BGM kiezen via "Gallery" - "Music", maar je kunt ook nummers selecteren in het laadscherm voor gevechten. Je krijgt dit voorwerp als je WARRIORS OROCHI 4 Ultimate Deluxe Edition of WARRIORS OROCHI 4: The Ultimate Upgrade Pack Deluxe Edition koopt. Pas op dat je niet twee keer dezelfde content koopt. Deze content is alleen geschikt voor WARRIORS OROCHI 4 Ultimate en kan niet worden gebruikt in de basisgame WARRIORS OROCHI 4.