WO4U: Sacred Treasure `Garm`
De Sacred Treasure "Garm" wordt toegevoegd. Veel plezier ermee tijdens de strijd! Opmerking: je kunt New Normal Magic en Charge Magic gebruiken. ■Inhoud Sacred Treasure "Garm" ■Gebruiken In het kamp kun je van Sacred Treasure wisselen via "Weapons" - "Equip Sacred Treasures". Je krijgt dit voorwerp als je WARRIORS OROCHI 4 Ultimate Deluxe Edition of WARRIORS OROCHI 4: The Ultimate Upgrade Pack Deluxe Edition koopt. Pas op dat je niet twee keer dezelfde content koopt. Deze content is alleen geschikt voor WARRIORS OROCHI 4 Ultimate en kan niet worden gebruikt in de basisgame WARRIORS OROCHI 4.