WO4U: Legendary Costumes OROCHI Pack 4
Er worden legendarische kostuums voor originele WARRIORS OROCHI-officiers toegevoegd. Veel plezier ermee tijdens de strijd! ■Inhoud Legendarische kostuums voor: Gaia, Hades, Yang Jian, Ryu Hayabusa, Joan of Arc, Achilles en Perseus ■Gebruiken In het kamp kun je van kostuum wisselen via "Party" - "Select Costume". Je krijgt dit voorwerp als je WARRIORS OROCHI 4 Ultimate Deluxe Edition of WARRIORS OROCHI 4: The Ultimate Upgrade Pack Deluxe Edition koopt. Pas op dat je niet twee keer dezelfde content koopt. Deze content is alleen geschikt voor WARRIORS OROCHI 4 Ultimate en kan niet worden gebruikt in de basisgame WARRIORS OROCHI 4.