WO4U: Deluxe Edition Bonuses
■Inhoud - Bonuswapens: War God's Halberd Z, God Smiter's Pike Z, Abaddon Z - 300.000 Growth Points - 3.000 Arena Points - 100 Crystals - Vroege toegang tot personages: Kyūbi, Tamamo, Yinglong ■Gebruiken - Wapens In het kamp kun je van wapen wisselen via "Weapons" - "Equip Weapons". - Growth Points In het kamp kun je Growth Points gebruiken om het niveau van je personages te verhogen via "Upgrade" - "Upgrade Officers" - "Upgrade Levels". - Arena Points Met deze punten kun je in de Battle Arena personages ontgrendelen of wapens kopen. - Crystals In het kamp kun je de Crystals gebruiken via "Upgrade" - "Upgrade Camp". - Ontgrendeld personage In het kamp kun je het personage selecteren via "Party" - "Form Team". *Dit product hoort bij de DLC-bundel Deluxe Edition.