WO4U: Bonus Costume for Ryu Hayabusa
Er wordt een bonuskostuum voor Ryu Hayabusa toegevoegd. Veel plezier ermee tijdens de strijd! ■Inhoud Bonuskostuum voor"Ryu Hayabusa" ■Gebruiken In het kamp kun je van kostuum wisselen via "Party" - "Select Costume".