Witch Hunters
Deze warband voegt de Witch Hunters toe met 7 nieuwe eenheidstypes en een volledig speelbare campagne met het unieke dramatische personage: High Capitular Wilhelm Krieger. Te midden van de rivaliteit en het geweld dat het Rijk splitst, kruipen sinistere krachten in het land van de mensen. De Witch Hunters nemen het op tegen dit kwaad; meedogenloze krijgers in dienst van de Tempel van Sigmar. De heks die haar magie beoefent, de mutant die z’n verdorvenheid van het vlees verspreidt, de necromancer die heiligschennis van het graf pleegt en de demon die zoekt naar zielen: dat zijn de vijanden van de Witch Hunter. De Witch Hunters zullen door niets aan het wankelen gebracht worden in hun verdediging van de mensheid. Zij zijn de Tempeliers van Sigmar en met zwaard en vuur zullen zij de gerechtigheid van hun god laten terugkeren naar Mordheim.