Wings of Bluestar
Bescherm de ruimte tegen de laatste aanval van een vijand die ooit een bondgenoot van de mensheid was! Maak je klaar voor een shoot'em up-ervaring met een verhaal als geen ander! De mensheid moet het opnemen tegen de restanten van een mysterieuze AI. Het is aan piloot in opleiding Aya en veteraan Zarak om de opkomende dreiging tegen het vrije universum te onderzoeken. Gaandeweg moeten deze verdedigers van de vrede hun verleden onder ogen zien en ontdekken wie ze zijn voordat ze de identiteit van hun vijanden kunnen onthullen. In Wings of Bluestar worden elementen van traditionele zijwaarts scrollende arcade shoot'em ups gecombineerd met HD-beelden. De game voelt zowel bekend als modern en is niet alleen toegankelijk maar ook uitdagend. Naast meerdere schepen, wapenupgrades en intense kogelregengameplay wacht je een diepgaand verhaal. Bepaal zelf de dialoog en werk toe naar verschillende eindes voor beide speelbare personages. Om de ervaring nog verder uit te breiden, biedt Wings of Bluestar ook een baasrush-modus, training en een shop voor het ontgrendelen van in-game beloningen.