Werewolf: The Apocalypse - Earthblood The Exiled One Xbox One
Deze DLC bevat: - De exclusieve outfit van Cahal de banneling - Donkere vacht voor de weerwolf en de wolf - Een embleem van het teken van Ahroun geborduurd op de outfit Ballingschap was de enige optie om zijn familie te beschermen. Alleen en ver weg van zijn familie heeft Cahal in de loop van de tijd een duistere ziel gekregen. Trek de zwarte jas van Cahal aan, laat trots je Ahroun-krijgersteken zien en verander in een duistere wolf om te strijden tegen de vijanden van je roedel. Hij kan veranderen in een wolf en een Crinos, een reusachtig, bloeddorstig beest. Elke vorm heeft zijn voordelen: de wolf kan ongezien rondsluipen, Cahal kan als mens interacties aangaan met andere mensen en de weerwolf kan zijn woede ontketenen om vijanden te verscheuren.