Way of the Hunter - Tikamoon Plains
Welkom bij de Tikamoon Plains! Verken gevarieerde landschappen, van stormachtige bergen tot dodelijke woestijnen en uitgestrekte savannes vol met leven. Ga mee met Malachi, een professionele jachtgids die een groep avonturiers door de spannende wereld van de Tikamoon Plains leidt, die zijn geïnspireerd door de Afrikaanse wildernis. Rust jezelf uit met een groot aanbod aan vuurwapens, inclusief bogen en andere uitrusting, om te jagen op de beste trofeeën en je jachthut te versieren terwijl je je laat meeslepen door de dagelijkse routines van het unieke leven in het wild. Of je nou met een auto, UTV of te voet verkent, Tikamoon Plains zal je verrassen met zijn brede selectie biomen. Van weelderige, groene graslanden en bossen langs rivieren in het zuidoosten tot de droge savannes met sporadische bomen en struiken, bergachtige omgevingen en woestijngebieden in het westen. Wilde dieren in overvloed Het leven is overal in de Tikamoon Plains, met name in de graslanden. De waterbronnen trekken daar verschillende diersoorten aan, zoals zwarte gnoes, wrattenzwijnen en nijlganzen. In deze graslanden kun je ook de indrukwekkende kafferbuffels treffen, alhoewel ze voornamelijk voorkomen op de savannes, waar ze naar voedsel zoeken en genieten van de schaduw van de bomen. Het is bijzonder indrukwekkend om blauwe gnoes, gemsbokken en gevlekte hyena's in hun natuurlijke habitats te observeren, maar pas wel goed op: de koning van het dierenrijk, de leeuw, is de baas over deze vlaktes. De graslanden en woestijnen zijn de thuisbasis van dieren als de grote koedoe, maar als je naar de bergen trekt, kom je eerder een dier als de honingdas tegen. Zelfs in de woestijngebieden kun je goed jagen, ondanks hun mysterieuze en dodelijke eigenschappen. De snelle en behendige gemsbokken gedijen goed in deze droge omgeving, en je komt misschien zelfs gevlekte hyena's tegen die nieuwe vaardigheden hebben geleerd om hier te kunnen overleven. Een nieuwe ervaring voor Way of the Hunter Elk jachtgebied in Way of the Hunter biedt een unieke ervaring, maar Tikamoon Plains introduceert gloednieuwe Afrikaanse omgevingen, waaronder de savanne en woestijnen. Daarnaast is de boog toegevoegd als nieuwe wapensoort, waar je heel anders mee jaagt dan met een vuurwapen. Wees voorzichtig als je die gebruikt, jager. Deze DLC zit ook in de Map Pack 1 en de Elite Edition.