Way of the Hunter - Steyr Arms Pack
Het Steyr Arms Pack voegt vier nieuwe jachtgeweren toe aan Way of the Hunter, waaronder de Steyr-Gams, het net aangekondigde jachtgeweer voor het hooggebergte dat je al in Way of the Hunter kon vinden voordat hij in de winkel verkrijgbaar was. Steyr Arms zijn de meesters van vakmanschap en maken elk jachtgeweer met hoogwaardig materiaal en een prachtig ontwerp. Ze zijn al sinds 1864 legendes in het veld en richten zich op kwaliteit, betrouwbaarheid en precisie. Het Steyr Arms Pack bevat de volgende geweren: Steyr-Gams De Steyr-Gams is het ideale geweer om in het hooggebergte te jagen. Het heeft een geoptimaliseerde scout-loop en een geïntegreerde Picatinny-rail om vizieren heel precies te monteren. De innovatieve combinatie van een kolf van koolstof en een moderne 3D-printtechnologie resulteert in een ultralicht geweer van de hoogste kwaliteit en veel precisie. Steyr SSG M1 Het SSG M1-geweer is bedoeld voor middelgrote dieren en voldoet aan alle eisen voor de meest uitdagende missies. Het geweer haalt inspiratie uit traditionele waarden als precisie en betrouwbaarheid, en heeft een multifunctioneel chassis dat je bij andere geweren niet ziet. Steyr Mannlicher CL II Fullstock Zeer betrouwbaar, ultiem precies, gemakkelijk in gebruik: de Steyr Mannlicher CL II is een van de betere opties als je het op moet nemen tegen de grootste en gevaarlijkste dieren. Steyr Monobloc ARMAD Green-Brown Een geheel stalen wapen dat is gemaakt om te voldoen aan militaire standaarden. Met een nieuwe 'monobloc'-constructie: de loop en de behuizing zijn uit één enkel stuk gemaakt, voor onverslaanbare precisie. De allerbeste ergonomische kolf met meerdere innovatieve opties om het wapen mee aan te passen. De gelimiteerde editie gebruikt kwalitatief ARMAD-staal en is afgewerkt met een groenbruine kleur.