Way of the Hunter - Matariki Park
Ontdek de magie van Nieuw-Zeeland, een paradijs voor natuurliefhebbers en jagers. In dit land vind je elke mogelijke omgeving en kun je een avontuurlijke vakantie vol onverwachte momenten en unieke jaagervaringen beleven in een van de meest wilde gebieden ter wereld. Welkom in Matariki Park In het Nieuw-Zeelandse Matari Park vind je een opmerkelijke hoeveelheid verschillende biomen. Loop over heuvels of door een bergachtig gebied, waar de unieke himalayathargeit en de grootse sambar wonen, en trek naar de bossen in het laagland om de majestueuze rode herten te zoeken. Laat je meeslepen door de prachtige natuur en realistische dieren die je uren aan je scherm gekluisterd houden, en leer ondertussen meer over de unieke gebruiken en tradities van dit gebied. Ervaar een uniek stuk natuur Matari Park is net een eigen wereld, met meren, dammen, stranden, dichte bossen, steile heuvels, verborgen grotten, rivieren en regenwouden. Je vindt hier een grote verscheidenheid aan biomen en wilde dieren, van varkens en geiten die uniek zijn voor het Nieuw-Zeeland van Way of the Hunter, tot wilde eenden en sikaherten. Geniet van alle dieren die hier de afgelopen eeuwen zijn geïntroduceerd en een nieuw thuis hebben gevonden in dit land. * Dierenlijst Matariki Park: Gems Europese haas Europees konijn Damhert Wilde geit Wild varken Grauwe gans Helmparelhoen Himalayathargeit Fazant Rood hert (Nieuw-Zeeland) Wapiti Sambar Sikahert Witstaarthert Wild zwijn Wilde eend * Verbeterde jaagervaring Maak kennis met het mobiele jaagstatief - een essentiële toevoeging voor jagers. Deze functie is beschikbaar voor alle eigenaren van WotH op alle maps. Hiermee kan je een statief neerzetten om het perfecte moment af te wachten. Geduld is de sleutel tot succes in Way of the Hunter, of je nou in Matariki Park, de Nez Perce-vallei, Aurora Shores, Tikamoon Plains of Transsylvanië bent. Deze DLC zit ook in de Map Pack 2.