Way of the Hunter: Map Pack 1
Het Way of the Hunter Map Pack 1 (voorheen Season Pass) bevat twee DLC's met nieuwe gebieden. Elk gebied heeft een omvang van 64 vierkante kilometer en bevat een nieuw verhaal en nieuwe dieren en wapens. Het eerste gebied is Aurora Shores, waarin je Alaska verkent in een gloednieuw verhaal dat je aan het einde beloont met een extra kruisboog. De tweede locatie is Tikamoon Plains. Ga op reis door dit nieuwe, exotische jachtterrein in het hart van Afrika. Geniet van een nieuw jachtavontuur met een groot aanbod aan uitrusting, waar nu ook bogen bij horen, en ontmoet wilde dieren als de buffel, hyena, gnoe, honingdas en gemsbok.