Way of the Hunter - Free UTV
Je jachtgebied is soms moeilijk te bereiken met een auto, en te voet duurt het een eeuwigheid. Deze gloednieuwe UTV komt dan goed van pas, omdat hij over steile hellingen en lastig terrein kan rijden. Hij is dus perfect voor de heuvels en landschappen van de Nez Perce-vallei, Transsylvanië en meer. Met deze gratis contentpack krijg je een Universal Terrain Vehicle in drie verschillende kleuren.