Een ongewenste geest uit het verleden van San Francisco duikt na 50 jaar weer op. Een moordenaar laat overal in Oakland de lijken van zijn slachtoffers net zo achter als de beruchte Zodiac Killer uit de jaren 60 dat deed. En hij jent de politie en media met gecodeerde boodschappen. Kun jij de boodschappen decoderen en de na-aper vinden? Voltooi je missie en ontvang een extra outfit!