Dit pack bevat: - Het Pixelart-aanpassingspakket - Het Lef, brutaliteit en vrijheid-aanpassingspakket - De Twitch-hoodie voor Marcus - 5000 DedSec-volgers Je hebt mogelijk content uit dit pakket al afzonderlijk gekocht.