"Heren, rijden we uit?" Voor kroon en vaderland of misschien gewoon voor pure klasse... Met dit pakket met Brits thema rijd je in stijl. Bevat: - Volledige set kledingstukken. - Schilderwerk voor voertuigen. - Aangepaste afwerking voor wapens. - Stickers voor RC-apparaten. Je vindt je ontgrendelde voorwerpen in de desbetreffende winkel: garderobe, Auto op bestelling-app of 3D-printer in elke hackerspace.