"Het koninklijke zit tussen de oren." Op sommige mode heeft tijd noch afstand enige grip. Als je de nieuwe prins in de buurt bent, is het 'not unusual' om grote indruk te maken. Bevat: - Volledige set kledingstukken. - Schilderwerk voor voertuigen. - Aangepaste afwerking voor wapens. - Stickers voor RC-apparaten. Je vindt je ontgrendelde voorwerpen in de desbetreffende winkel: garderobe, Auto op bestelling-app of 3D-printer in elke hackerspace.