"Trek je derde oog open." Spreek en je kudde zal luisteren. Met een set sekte-achtige spullen, zal je charisma onweerstaanbaar zijn. Bevat: - Complete set kledingstukken. - Schilderwerk voor voertuigen. - Aangepaste afwerking voor wapens. - Stickers voor RC-apparaten. Je vindt je ontgrendelde voorwerpen in de desbetreffende winkel: garderobe, Auto op bestelling-app of 3D-printer in elke hackerspace.