"Soldaten voor het geld, mannen van de oorlog." Er is geen gebied te heet en geen opdracht te gevaarlijk voor professionele soldaten. Laad je wapens en blijf je bewust van je omgeving. Bevat: - Complete set kledingstukken. - Schilderwerk voor voertuigen. - Aangepaste afwerking voor wapens. - Stickers voor RC-apparaten. Je vindt je ontgrendelde voorwerpen in de desbetreffende winkel: garderobe, Auto op bestelling-app of 3D-printer in elke hackerspace.