Watch Dogs: Legion - Bloodline
Aiden Pearce is terug! Bloodline zit inbegrepen bij de Season Pass en laat je de unieke verhaaluitbreiding ontdekken waarin Aiden en Wrench terugkeren naar Watch Dogs. Aiden Pearce komt aan in Londen om een contract over te nemen en werkt dit keer samen met Wrench in een nieuw verhaal dat zich afspeelt voor de gebeurtenissen in de game. Hij komt vast te zitten tussen een machtig militair robotbedrijf en een terugkerend DedSec-lid met een tegenovergesteld plan. Aiden heeft geen echte bondgenoten en moet vertrouwen op zijn doorzettingsvermogen en ervaring om zijn weg te vinden in deze vijandige stad, zijn vijanden te slim af te zijn en zijn familie bij elkaar te houden. Bloodline is apart te koop. De basisgame is vereist.