Wasteland 3 Expansion Pass
De Wasteland 3 Expansion Pass geeft je toegang tot twee uitbreidingen. Beide DLC's breiden de locaties, personages, gevechten en systemen van het basisspel uit en vervolgen de missie van de Rangers in Colorado. De Expansion Pass omvat: DLC 1 - The Battle of Steeltown – nu verkrijgbaar! Het torenhoge fabriekscomplex van Steeltown produceert alle technologie die Colorado draaiende houdt en de Patriarch aan de macht – vrachtwagens, pantsers, wapens en robots. Maar de leveringen uit Steeltown zijn gestopt en alles wat de Patriarch krijgt van Abigail Markham – de leidster van Steeltown – zijn uitvluchten. Wanneer hij de Rangers op onderzoek stuurt, ontdekken ze dat de plaats een kruitvat is waarvan de lont al is aangestoken. De arbeiders staken, bandieten roven straffeloos en niemand mag door de poorten, zelfs niet voor zaken van de Patriarch. Zonder hulp zou Steeltown voorgoed kunnen instorten en afbranden en Markham met zich meesleuren – maar misschien is dat net wat het nodig heeft. Dat zullen de Rangers zelf moeten beslissen. DLC 2 – Cult of the Holy Detonation – nu verkrijgbaar! Cult of the Holy Detonation breidt de Wasteland 3-ervaring uit met toegang tot het Cheyenne Mountain-complex, vol nieuwe personages, vijanden, uitdagende gevechten en krachtige nieuwe wapens en pantsers. Je team van Rangers wordt op de proef gesteld als nooit tevoren in doelgebaseerde ontmoetingen die een creatieve draai geven aan de toch al zwaar tactische turnbased gevechten.