WARRIORS OROCHI 4: Scenario Pack 2
Voegt 5 scenario's toe. Veel plezier met spelen! ■Content Scenario "Zeus's Judgment" Scenario "Oust the Archvillains" Scenario "Battle for the Wine of the Gods" Scenario "Battle for the Bracelet" Scenario "All-out War! DW Vs. SW" ■Zo gebruik je het Je kunt de scenario's kiezen vanuit het kamp door "Sortie" - "DLC" te selecteren.